Przedstawiciel handlowy/ Doradca Techniczno-Handlowy/ Regionalny Kierownik sprzedaży
Miejsce pracy: ustalone województwa zgodnie z podziałem zespołu ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- poznanie oferowanych urządzeń i aktywne promowanie wśród klientów w branży medycznej (głównie szpitale)
- prowadzenie działań sprzedażowych i marketingowych
- nawiązywanie kontaktów, spotkania na powierzonym terenie i pozyskiwanie nowych klientów
- obsługa i profesjonalne doradztwo dla dotychczasowych klientów
- przygotowywanie ofert, materiałów i dokumentacji
- wykształcenie wyższe
- konieczne doświadczenie w sprzedaży dla klientów medycznych
- mile widziane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla pracowników służby zdrowia
- otwartość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych z klientami
- kreatywności i zaangażowania
- umiejętność pracy indywidualnej - organizacja oraz współpracy z zespołem
- znajomość biegła programów biurowych
- znajomość j. angielskiego w stopniu min. komunikatywnym
- prawo jazdy kat. B z doświadczeniem czynnym poruszania się po kraju
- dyspozycyjność, gotowość do codziennej pracy w terenie i wyjazdów kilkudniowych.
- zatrudnienie na umowę o pracę na czas nieokreślony
- niezbędne narzędzia do pracy w terenie, zdalnej oraz w biurze (samochód, komputer, telefon)
- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników sprzedaży
- szkolenia wewnętrzne i zagraniczne
- bazę stałych klientów współpracujących z nami
- miłą i serdeczną atmosferę w młodym, zgranym zespole
- dostęp do benefitów sportowych i pakietów ubezpieczenia grupowego
Instalator urządzeń medycznych
Miejsce pracy: praca w terenie na powierzonym obszarze ZAKRES OBOWIĄZKÓW:- poznanie oferowanych urządzeń i wykonywanie ich instalacji oraz napraw wśród klientów w branży medycznej, produkcyjnej i laboratoryjnej
- obsługa i profesjonalne doradztwo dla dotychczasowych klientów on-line
- wykształcenie minimum średnie techniczne
- konieczne doświadczenie w naprawach sprzętu elektronicznego
- mile widziane doświadczenie w spawaniu i hydraulice
- otwartość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych z klientami
- kreatywności i zaangażowania
- umiejętność pracy indywidualnej - organizacja oraz współpracy z zespołem
- znajomość biegła programów biurowych
- znajomość j. angielskiego w stopniu min. podstawowym
- prawo jazdy kat. B z doświadczeniem czynnym poruszania się po kraju
- dyspozycyjność, gotowość do codziennej pracy w terenie i wyjazdów kilkudniowych
- zatrudnienie na umowę o pracę na czas nieokreślony
- niezbędne narzędzia do pracy (samochód, komputer, telefon, narzędzia serwisowe)
- atrakcyjne wynagrodzenie plus premie
- szkolenia wewnętrzne i zagraniczne
- miłą i serdeczną atmosferę w młodym, zgranym zespole
- dostęp do benefitów sportowych i pakietów ubezpieczenia grupowego
Specjalista/ka ds. wsparcia sprzedaży
Stań się pierwszym ogniwem naszej sprzedaży – umawiaj spotkania z potencjalnie zainteresowanymi klientami na rynku medycznym, farmaceutycznym, produkcyjnym. Bądź częścią zespołu, którego sukces będzie również Twoim sukcesem. Strategia, kreatywność, zadowolenie! Miejsce pracy: Stanisławów ZAKRES OBOWIĄZKÓW:- wsparcie w obsłudze Klientów firmy
- przedstawianie oferty handlowej i pozyskiwanie zamówień
- budowanie długotrwałej relacji z klientami
- współpraca z pozostałymi działami firmy
- aktualizowanie bazy Klientów
- wsparcie Przedstawiciela Handlowego w realizacji zadań związanych ze sprzedażą produktów i usług będących w ofercie firmy
- kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
- analiza rynku i identyfikacja nowych możliwości sprzedażowych. WYMAGAMY:
- rozwinięta umiejętność analitycznego myślenia
- wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie
- prawo jazdy kat. B
- komunikatywność i otwartość
- umiejętność utrzymywania dobrych, długotrwałych relacji
- obsługa podstawowych programów pakietu MS Office, programu CRM
- znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2 OFERUJEMY:
- zatrudnienie na stałą umowę o pracę na czas nieokreślony
- atrakcyjne stałe wynagrodzenie plus wysokie prowizje sprzedażowe
- szkolenia wewnętrzne i zagraniczne zapewniające ciągły rozwój
- zespołowe podejście do pracy
- baza stałych i docelowych klientów
- możliwość indywidualnego planu pracy
- dostęp do benefitów sportowych i pakietów ubezpieczenia grupowego
Specjalista ds. zamówień publicznych
Miejsce pracy: Stanisławów ZAKRES OBOWIĄZKÓW:- przygotowywanie ofert wraz z dokumentacją w postępowaniach przetargowych
- sporządzanie sprawozdań i raportów
- weryfikowanie, poszukiwanie ogłoszeń o przetargach w różnych źródłach
- udzielanie pomocy merytorycznej w dziedzinie zamówień publicznych innym pracownikom firmy
- sporządzanie pism dotyczących postępowań oraz realizacji umów
- spisywanie umów handlowych z wykonawcami wybranymi w przetargu
- współpracę z Urzędem Zamówień Publicznych
- znajomość obowiązujących przepisów w zakresie zamówień publicznych (ustawy wraz z aktami wykonawczymi) i kodeksu cywilnego
- znajomość ustawy o finansach publicznych w zakresie wydatkowania środków finansowych
- doświadczenie minimum 2 lata na podobnym stanowisku
- wykształcenie wyższe, mile widziane z zakresu prawa / administracji / zamówień publicznych
- znajomość MS Office
- umiejętności komunikacji i współpracy w zespole
- łatwość formułowania wypowiedzi w mowie i piśmie
- dobra organizacja i zarządzanie czasem pracy
- wysoka kultura osobista
- umiejętność analitycznego myślenia
- skrupulatność i odpowiedzialność
- cierpliwość
- umiejętność pracy pod presją czasu i radzenia sobie ze stresem
- uczciwość
- gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji OFERUJEMY:
- stałe zatrudnienie - umowa o pracę
- niezbędne narzędzia do pracy
- atrakcyjne wynagrodzenie
- możliwość rozwoju zawodowego, rozwijania swoich kompetencji
- dostęp do benefitów sportowych i pakietów ubezpieczenia grupowego
Sterimed
dlaczego nasze produkty?
ELASTYCZNOŚĆ
Sterimed zawsze stawia na najwyższą jakość oferowanych produktów przy elastycznym doborze do potrzeb i możliwości użytkonika.
PROFESJONALNE DORADZTWO
Nasi wykwalifikowani przedstawiciele STERIMED zapewnią Ci profesjonalne doradztwo.
SERWIS
Profesjonalny serwis posprzedażowy, również po upływie gwarancji.